NAKIT

Kako izberem pravo velikost prstana?

1. Najbolj točna meritev bo,  če se oglasite v vaši najbližnji zlatarni in izmerite velikost. Svetujemo, da naredite meritev za tisti prst, kjer nameravate prstan nositi. (razlika je lahko tudi med levo in desno roko).

NAPAČNA MERITEV OBSEGA PRSTANA NI VKLJUČENA V GARANCIJO!

2. Druga možnost je, da vzameš trak - kot kaže slika spodaj, ga oviješ okoli prsta (ne pretesno), označiš mesto, kjer se trak na prstu križa in izmeriš dolžino traku od oznake do oznake.

3. Lahko tudi enostavno vzameš prstan, ki ga že nosiš (in je seveda prave velikosti :) ) in izmeriš širino na najširšem koncu - notranji premer prstana.

Vedno meri notranji premer prstana. (kot kaže slika spodaj)

PRIMERI:

Širine prstanov:

Material iz katerega izdelujemo naš nakit:

14 karatno rumeno Zlato pozlačeno čez Srebro 925/000 (brez Niklja).

14 karatno belo Zlato pozlačeno čez Srebro 925/000 (brez Niklja).

14 karatno rose Zlato pozlačeno čez srebro 925/000 (brez Niklja)

Srebro 925/000 (brez Niklja).

14 karatno rumeno Zlato 585/000

14 karatno belo Zlato 585/000

Označevanje nakita

http://mirs.arhiv-spletisc.gov.si/si/storitve/preskus_in_oznacitev_izdelkov_iz_plemenitih_kovin/oznake_izdelkov_iz_plemenitih_kovin/

Zlat nakit

Ker je zlato mehka zlitina, lahko kljub skrbnemu nošenju dobi praske. Zato je priporočljivo, da vsaj enkrat na leto odnesete zlate izdelke na čiščenje in poliranje zlatarju. Izdelki bodo dobili nov sijaj in izgledali kot novi.

Nakit pa se lahko tudi umaže in zgubi lesk. Čisto zlato sicer ne oksidira, vendar je premehko in ni uporabno za nakit. Nakit zato izdelujejo iz zlitin zlata s primesmi drugih kovin, ki zlitini dodajo trdnost in določijo barvo.
Veliko lahko storite sami, tako, da pravilno skrbite za svoj nakit.

Za čiščenje lahko uporabite posebne mehke krpe,  voda, milnica ali detergent za pomivanje posode.

Ne uporabljajte grobih krtač, da nakita ne opraskate.

Če imate rodiniran nakit, to je zlato ali srebro, prevlečeno s tanko plastjo rodija, je to sicer sijajno na pogled, toda zelo občutljivo, zato ga ne drgnite. Po določenem času (glede na nošenje) vam bo moral zlatar ponovno obnoviti površino s postopkom elektrolize.

Ko zlatega nakita ne nosite, ga hranite v originalni embalaži ali mehkih vrečkah iz blaga. Tako bo vaš nakit najbolje zaščiten.

Garancija na srebrn in zlat nakit

Garancija ne zajema:

-  Poškodb pri nošenju in staranju nakita (opraskan nakit, sprememba barve kristalov ali materiala)

-  Kakršnekoli mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi neprimernega nošenja, pomanjkanja nege, nesreče (udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanju naših navodil.

Za čim daljšo življensko dobo srebrnega in pozlačenega nakita, se navadite nakit sneti, ko pridete domov. Hranite ga v originalni embalaži, ločeno od ostalega nakita in vlažnih prostorov. Izogibajte se nošenju nakita v slani in klorirani vodi, parfumom, kremam, laku za lase in drugim kozmetičnim preparatom. Nakit vedno snemite pred tuširanjem in spanjem. Srebrn nakit lahko oksidira tudi v stiku s človeškim znojem.

Pozlačen nakit

POZLATA na nakitu pomeni, da je le ta prevlečen s tanko plastjo zlata (v barvi, ki ste ga izbrali), zato bo pozlata sčasoma zbledela.

Koliko časa bo pozlata obstojna, je odvisno od tega kako boste skrbeli za vaš nakit.

Nakit je možno ponovno pozlatiti.

Pogosta vprašanja in plačilo

Ali lahko artikle vidim v živo in jih tudi osebno prevzamem?

Nali.si je zaenkrat le spletna trgovina, tako, da vam vse željene artikle pošljemo po pošti. Ker se zavedamo, da lahko artikel v živo izgleda drugače, kot ste si ga predstavljali, vam ponujamo možnost zamenjave artikla ali vračila denarja. ( V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta  nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.) 

V tem primeru nam pišite na mail: info@nali.si. Potrudili se bomo, da skupaj poiščemo ugodno rešitev za vas.

V vsakem primeru, pa lahko prosite tudi za dodatno sliko izdelka na vašo e-pošto.

Prejel/a sem poškodovan artikel, kaj storiti?

Preden paket prispe do naročnika, gre čez veliko rok in lahko se zgodi, da prispe kakšen kos poškodovan. V tem primeru nas obvestite na mail: info@nali.si ali telefon in zaprosite za ponovno pošiljko. V tem primeru stroške, ki nastanejo zaradi poškodovanega artikla, krijemo mi.

Kako kupim izdelke?

Preprosto dodate izdelke v košarico (s tem, da na desni strani izberete tudi barvo izdelka, ki ga želite), se odpravite na blagajno in vpišešete svoje podatke.

Nato izberete način dostave in potrdite, da se strinjate s pogoji sodelovanja.

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

Po ponudbi/predračunu z bančnim nakazilom

Plačilo po predračunu vam omogoča, da naročene izdelke plačate preko spletne banke ali osebno na banki ali pošti. Po elektronski pošti boste prejeli vse potrebne podatke za plačilo. Čas dobavljivosti prične z dnem, ko je plačani znesek viden na našem transakcijskem računu.

Poštnina pri tem načinu plačila je brezplačna.

Na koncu samo še potrdite naročilo.

Če pri naročilu potrebujete pomoč, nas lahko tudi pokličete na 041 733 611 in naročite preko telefona ali pa oddate naročilo tudi na naši FB strani, mi pa vam bomo poslali vse potrebne podatke.

S PayPalom, ki je eden izmed najbolj varnih načinov plačevanja na svetu. Omogoča, da plačujete s PayPal računom ali pa s kreditnimi karticami.

Poštnina pri tem načinu plačila je brezplačna.

Ali je moj nakup v trgovini Nali.si varen?

Spletna trgovina Nali.si zadovoljuje vse najvišje varnostne standarde. Skrbimo tudi za varnost vaših podatkov, tako da lahko pri nas nakupujete povsem brez skrbi.

Darilni bon

Ko zmanjka idej...

So vam na voljo tudi darilni boni.

Darilni bon lahko kupite v naši spletni trgovini. Poslali vam ga bomo na željeni naslov. Če želite, da ga pošljemo na naslov obdarovanca, to prosimo označite oz. nas obvestite na info@nali.si.  Darilni bon je možno koristiti za nakup v spletni trgovini Nali.si.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.

Dobro je vedeti

  1. Darilni bon velja 3 mesece.
  2. Vsak darilni bon je opremljen z edinstveno kodo, ki jo je mogoče uporabiti samo enkrat. Koda darilnega bona bo aktivna šele, ko bo znesek za kupljeni bon plačan.
  3. Z darilnim bonom lahko plačate znesek spletnega naročila izdelkov skupaj s stroški dostave.
  4. Darilni bon lahko unovčite pri spletnem nakupu.
  5. Če je darilni bon potekel, ga ni več mogoče zamenjati, zahtevati izplačilo njegove denarne vrednosti ali podaljšati njegove veljavnosti.

Kako unovčiti darilni bon

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico.
  • V polje Promo koda vpišite kodo darilnega bona in potrdite.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še dokončate nakup in oddate spletno naročilo.
  • V primeru težav z nakupom, smo vam na voljo na telefonu 041 733 611 ali elektronski pošti info@nali.si

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save