Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.nali.si

Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Nali.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Tamara Simović s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

 Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

-          podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);

-          kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

-          informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

-          informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

-          način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

-          informacije o načinu plačila;

-          podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

-          informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

-          informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

-          informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

 Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

-          dostava Pošta Slovenije ali DPD.

Načini plačila

Podjetje deluje le na področju republike Slovenije kjer omogoča plačilo po povzetju, predračunu ali preko Paypal-a. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko prejme račun tudi na vpisan elektronski naslov.

Dostava pošiljk se izvršuje preko Pošte Slovenije ali DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava izvedena bolj učinkovito.

 - z gotovino ob prevzemu; (V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.) Stroški pakiranja in dostave znašajo 3 € (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila). Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju, kjer znesek plačate dostavljalcu Pošta Slovenije ali DPD) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki je določena po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

- z nakazilom na račun upravitelja portala Nali.si – Tamara Simovic s.p. (po ponudbi/predračunu).

- s plačilom preko PayPal-a

Ob naročilu nad 30 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni.

Za nakup nad 30,00 EUR je dostava brezplačna in poštnino plača spletna trgovina Nali.si.

Cene vključujejo DDV (22%).

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:

- V teku akcije, katera izrecno poudarja brezplačno poštnino

- Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno)

- Brezplačna dostava (nad 30€)

 V skladu s pogoji poslovanja Pošte Slovenije so vse pošiljke dostavljene v roku 2 - 3 dni. Če je naročilo (VELJA ZA IZDELKE, KI SO NA ZALOGI!) oddano do 16. ure delovnega dne, jih odpremimo še isti dan, naročila oddana po 16. uri se odpremijo naslednji dan.

Za izdelke, ki se delajo po naročilu pri zlatarju, velja dobavni rok, ki je naveden pri vsakem izdelku posebej, na spletni strani www.nali.si.

Cene veljajo za dostavo pošiljk v Sloveniji.

POMEMBNO: ponudnik ne odgovarja za naročila, za katera je bil naveden nepravilen oz. napačen naslov za dostavo s strani kupca v času naročila. Pred potrdilom naročila pazljivo preverite svoje podatke in naslov za dostavo blaga.

Plačilo preko sistema Pay Pal

Varno plačevanje smo omogočili  vsem uporabnikom zelo razširjenega sistema za plačevanje PayPal. S PayPal sistemom lahko plačate kot registriran (imate PayPal račun) ali neregistriran uporabnik Paypal storitev (nimate Paypal računa).

Po zaključenem naročilu vas usmerimo na spletno stran servisa PayPal (s klikom na gumb Pay with Pay Pal).

Če ste registriran uporabnik PayPal storitev (že imate PayPal račun), izberite: Pay with my PayPal account, za plačilo s kartico, če niste registriran uporabnik PayPal storitev (nimate Paypal računa) izberite možnost: Pay with my credit or debit card.

Nakup normalno zaključite s plačilom s kartico, ki jo sistem Paypal podpira (MasterCard, Visa, Discover, American Express). Tudi, če vam v procesu nakupa servis ponudi kreiranje PayPal računa, lahko korak preskočite (Skip) in normalno dokončate plačilo s kartico, brez da bi si ustvarili PayPal račun.

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini Nali.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine Nali.si, preko spletne košarice na spletnem mestu www.nali.si . 
V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik, ali gost (brez uporabniškega računa).

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila 

- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. 

- Pregled/povzetek spletne košarice:
V pregledu/povzetku košarice lahko izdelke iz nje odstranite ali pa spreminjate količino  izdelkov v košarici. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. 

- Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko na tem delu odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, računov, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

- Zaključni obrazec za oddajo naročila:
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "01. Povzetek" - Povzetek košarice. V zaključnem obrazcu kupec označi še način dostave, način plačila, dopiše svoje opombe, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.

- Oddaja naročila z obveznostjo plačila:
Kupec naročilo z obveznostjo plačila, odda s klikom na gumb "Potrjujem naročilo"
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 041 733 611 ali info@nali.si. Prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu ali želite karkoli spremeniti.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku treh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, trgovec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. 

3. Blago odposlano

Trgovec v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in kontaktnimi podatki v primeru vračila, zamude, pritožbe. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupec prejme račun za nakup izdelkov v roku  8. (osmih) dni od plačila kupnine v elektronski obliki, na zahtevo kupca pa račun pošljemo po pošti.

Pridržek lastninske pravice

Do celotnega plačila ostane blago last Tamara Simović s.p.. Pred tem brez soglasja s strani Tamara Simović s.p. ni dovoljena zastava, prenos lastništva, predelava ali preoblikovanje blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračili blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@nali.si .

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik. 

Vsi izdelki kupljeni pri trgovcu www.nali.si, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.   
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. 
 
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 
 
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Izključitev pravice do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe je izključena pri dobavi blaga:

  • pri spletnih nakupih blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgu in na katera trgovec nima vpliva,
  • pri nakupu blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • pri nakupu blaga, ki je hitro pokvarljivo,
  • pri nakupu časopisov in periodičnega tiska,
  • pri izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...)
  • ter nekaterih drugih oblikah blaga, ki jih določa 43.č člen zakona ZVPot.

Preberi več: ZVPot

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Odgovornost naročnika v primeru nedviga/neprevzema naročeih izdelkov

V kolikor naročnik kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (15 dni,) vrnjeni na naš naslov, se to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je le ta še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema, tako odgovoren za plačilo stroškov vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo pošiljatelj izstavil račun (skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2 43.č člen alineja 6), ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. 

V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo zunanjega podjetja.

Stroški neprevzema znašajo 8 - 12 € (odvisno od teže in velikosti pošiljke, vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

Postopek vračila blaga:

Prijavite se v "Moj račun" v www.Nali.si.

Odprite mapo "Zgodovina in podrobnosti mojih naročil"

Kliknite na gumb "Podrobnosti" naročila, ki ga želite vrniti.

Izberite in označite izdelek, ki ga želite vrniti.

Ker nam je vaše mnnje res zelo pomembno, vas prosimo, da vpišete tudi razlog vračila. Če tega ne želite, enostavno vnesite X v spodnje okno.

Kliknite na gumb "Ustvarite obrazec za vračilo blaga"

Odpre se novo okno, kjer izpiše, da je vračilo »V čakanju na potrditev«.

Status se bo v naslednjem koraku spremenil v »Čakanje na pošiljko« in v desnem oknu Obrazec za vračilo, kliknite na gumb »Natisnite« in natisnite obrazec za vračilo izdelkov, ki ga priložite izdelkom, ki jih vračate.

Cel postopek vračila vam je vedno na voljo s prijavo v Moj račun – mapa Moja vračila izdelkov. Prejeli boste pa tudi obvestilo na vaš e-naslov.

Zdaj izdelke lahko vrnete na naš naslov, ki je naveden na obrazcu.

Izdelke pošljite s priporočeno pošto oz. na način, da je pošiljka sledljiva. V primeru, da kupec pošlje (vrne) pošiljko prodajalcu brez sledljivosti, prodajalec ne odgovarja za pošiljko, če se ta izgubi.

Ko bomo pošiljko prejeli, se bo status vračila spremenil v »Pošiljka prejeta«, ravno tako vas bomo o tem obvestili na vaš e-naslov ali telefon.

Stroške vračila blaga krije kupec.

Trgovec (Nali.si) vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v (14) štirinajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Za kakršnakoli dodatna vprašanja ali pomoč smo kupcu vedno na voljo na e-pošti info@nali.si ali telefonu 041 733 611.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

V kolikor se garancijsko popravilo ne opravi v roku 45 dni ali, če se napake ne da odpraviti, vam je podjetje Tamara Simovic s.p. dolžno zamenjati izdelek z enakim ali vrniti celotno kupnino na vaš TRR.

45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki mu bo zagotovil svežo informacijo.

Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.

Garancija začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca in izpolnjenim reklamacijskim obrazcem - glej zgoraj: Postopek vračila blaga.

Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi!

V tem primeru, skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ni potrebno, da vam prodajalec garancijski list posebej potrdi. Za uveljavljanje garancije je dovolj tudi račun , ki pa ga kupec lahko kadarkoli prenese iz svojega računa s prijavo v »Moj račun« v spletni trgovini www.nali.si

IZDELAVA NAKITA PO MERI

Velikost nakita izdela zlatar po meri, ki jo navede kupec!

Najbolj točna meritev bo, če se oglasite v vaši najbližnji zlatarni in izmerite velikost. Svetujemo, da naredite meritev za tisti prst, kjer nameravate prstan nositi. (razlika je lahko tudi med levo in desno roko).

NAPAČNA MERITEV OBSEGA PRSTANA NI VKLJUČENA V GARANCIJO!

Za kakršnakoli vprašanja glede meritev nakita smo na voljo na tel: 041 733 611 ali info@nali.si!

Garancijska izjava:

1. Izdelek, katerega lastnik ste postali je ob prodaji brezhiben in funkcionalen, za kar skrbi poseben oddelek proizvajalca. Uporabnik mora obvezno upoštevati navodila za uporabo in sestavo izdelka. Če ste kupili že sestavljen izdelek je pred uporabo vseeno potrebno natančno preveriti njegovo sestavo.

2. Za vsa večja in manjša popravila so zagotovljeni rezervni deli v garancijskem roku, kot tudi izven njega.

3. V garancijskem roku bomo na svoje stroške odpravili napake, do katerih je naš kupec upravičen.

4. Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo.V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen imate pravico zahtevati nov izdelek.

5. Za naše proizvode zagotavljamo proti plačilu popravilo,vzdrževanje blaga,nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Rezervne dele prodaja uvoznik in pooblaščeni servisi. Uporabljajte samo originalne nadomestne dele!

6. Če ni drugače označeno, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije.

7. Opozorilo: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

 

Prenehanje Garancije za ure nakit:

1. Podjetje Tamara Simovic s.p.  ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi:

- Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka.

-  Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom.

-  Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja,deodoranta, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi.

-  Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom.

-  Če je poškodba nastala na ohišju ( gumbi vključeni ).

-  Če so  poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja ali poškodb blaga,plastike,stekla in okvirja.

-  Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba.

-  Če je poškodba nastala na pasu ali ohišju izdelka ( razjedenost ).

-  Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.

-  Izpraznjene baterije.

-  V primeru poškodb pri nošenju in staranju nakita (opraskan nakit, sprememba barve kristalov ali materiala, praske in lupljenje prevleke)

-  V primeru kakršnekoli mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi neprimernega nošenja, pomanjkanja nege, nesreče (udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgan ali zlomljen nakit) in neupoštevanju naših navodil.

Za dodatne informacije smo na voljo na info@nali.si.

Seznanitev z odgovornostjo stvarne napake

Skladno z ZVPot je napaka stvarna če:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z odločbami ZVPot uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih,  odkar je bil artikel izročen kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na način:

- če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita

- kupec mora o napaki obvestiti prodajalca na info@nali.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da artikel pregleda

- obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči tudi osebno, vendar mu mora prodajalec izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čim prej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako, upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Slike na spletni strani www.nali.si

Nekatere slike na spletni strani www.nali.si so lahko simbolične ali podobne. Original izdelki se lahko vedno malo razlikujejo.

Če stranka želi, lahko prosi za dodatno sliko izdelka pred nakupom.

Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.

 

Pritožbe in spori

- Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
-  V primeru pritožb, sporov, težav, reklamacij, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 041 733 611 ali po elektronski pošti na info@nali.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@nali.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se trgovec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike preko spletne strani http://www.nali.si/splosni-pogoji-poslovanja. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

 

Elektronsko obveščanje

Vsak obiskovalec se lahko prijavi na elektronsko obveščanje. Odjava od elektronskega obveščevanja je možna kadarkoli s klikom na gumb v nogi vsakega obvestila.

Obvestila se pošiljajo predvidoma enkrat tedensko. Pridobljeni e-naslovi so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, podjetje pa se zavezuje, da jih bo uporabljalo samo za namene obveščanja in jih ne bo posredovalo tretjim osebam.

Reklamacija pošiljke- poškodovan paket

Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. sporočite tudi na našo e-pošto info@nali.si in potrudili se bomo in pomagali težavo rešiti.

 

Politika zasebnosti

Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

 

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

-          ime in priimek;

-          naslove za dostavo;

-          podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

-          davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

-          naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

-          geslo v šifrirani obliki;

-          kontaktno telefonsko številko;

-          državo bivanja;

-          druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

-          druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem računu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

 

Piškotki in IP naslovi

Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

 

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (Pošta Slovenije ali DPD) bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri Trgovcu zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

Pogled v vaše osebne podatke
Vaše podatke si lahko kadarkoli ogledate, obdelate in izbrišete na „moj račun“ tako, da uporabite vaše e-naslov in geslo. Če se vam zgodi, da pozabite geslo, uporabite posebno storitev: v predelu „moj račun“ boste našli na strani za prijavo povezavo „Ste pozabili geslo?“, ki vas bo pripeljala do pomoči glede vašega gesla. Prosimo vpišite vaš e-naslov, ki ste nam ga podali ob prvi prijavi in odpošljite obrazec. Nadomestno geslo vam bomo posredovali na vaš e-naslov. Ta postopek je brez tveganja v primeru, če bi tretja oseba poskušala dostopati do vaših podatkov, saj se odpošiljanje izvrši v vsakem primeru na vaš e- naslov, do katerega imate dostop samo vi.

Vaša pravica do informacij
Pravico imate brezplačno zahtevati pisno informacijo o tem, katere osebne podatke o vas hrani nali.si - Tamara Simović s.p.. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni. V primeru vprašanj glede varovanja podatkov, nas kontaktirajte preko spletnega naslova: info@nali.si.

Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov info@nali.si

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRAVILA SODELOVANJA V NAGRADNIH IGRAH NA FACEBOOKU

Vsi sodelujoči v nagradnih igrah na Facebooku (www.facebook.com/nali.si) pristajate na spodaj navedene pogoje in upoštevate navedena pravila za sodelovanje

Nagradna igra

Pogoji in pravila sodelovanja

So objavljena ob vsakokratni objavi nagradne igre. Pomeni, da so sodelujoči vnaprej in jasno obveščeni na kakšen način lahko sodelujejo v nagradni igri.

Čas trajanja nagradne igre:

Je objavljen ob vsakokratni najavi nagradne igre na www.facebook.com/nali.si.

Nagradni sklad:

Je definiran ob najavi nagradne igre na www.facebook.com/nali.si.

Podelitev nagrad

Nagradno žrebanje bo izvedeno računalniško ali s tričlansko komisijo. Izžrebanci bodo javno objavljeni na spletni strani  www.facebook.com/nali.si.

V kolikor glavni nagrajenec ne posreduje svojih podatkov pravočasno oz. zavrne

pridobitev nagrade, se mu nagrada ne podeli, organizator pa je prost svojih

obveznosti. Organizator izžrebance, ki prejmejo nagrade, obvesti preko kontaktov, ki

jih posredujejo.

Splošni pogoji sodelovanja

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci soglašajo s pravili nagradne igre in z objavo svojega imena na spletni strani www.nali.si. in/ali  www.facebook.com/nali.si.

V nagradnih igrah lahko sodelujejo vsi polnoletni državljani Republike Slovenije!

Nakup ni pogoj za sodelovanje!

Sodelujočim v nagradni igri so skladno z ZVOP-1 zagotovljene pravice do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanje. Sodelujoči v nagradni igri lahko kadar koli pisno zahtevajo, da se njihovi podatki začasno ali trajno prenehajo uporabljati za namen izvedbe nagradne Zahteva se pošlje pisno na naslov Tamara Simović s.p., Merčnikova ulica 6, 1000 Ljubljana. Najkasneje v 15 dneh po prejemu zahteve se bodo osebni podatki udeleženca prenehali uporabljati za namene nagradne igre, v nadaljnjih 5 dneh pa bo udeleženec o tem tudi obveščen. V zvezi z izvedbo zahteve udeleženec ne nosi nobenih stroškov. Ostale dokumentacije v zvezi z izvedbo nagradne igre organizator ne hrani. Sodelovanje v tej igri se šteje za osebno privolitev posameznika v skladu z ZVOP-1, da organizator igre hrani podatke sodelujočega in jih obdeluje ter uporablja izključno za namene izvajanja te nagradne igre. Pridobljene osebne podatke bo organizator te igre skrbno varoval in uporabljal v skladu z ZVOP-1 ter samo za namen, za katerega so bili pridobljeni, in jih ne bo posredoval tretjim osebam.

Organizator

Organizator nagradnega igre je podjetje Tamara Simovič s.p., Merčnikova ulica 6,1000 Ljubljana.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Nali.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

VELJAVNOST POGOJEV

Ta različica splošnih pogojev uporabe ima zaporedno številko 1.0 in velja od 01.05.2014.

Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.